0,00 Sk

Transport och återlämning av varor

  •  Säkra returer (14 dagar)

    Vi erbjuder säkra returer och byten inom 14 dagar för privatkunder. Du kan returnera en produkt utan att oroa dig om den inte uppfyller dina förväntningar. Din tillfredsställelse är vår prioritet, och det är därför vi har skapat en procedur som säkerställer att din transaktion är helt säker.

  •  Effektiv returgaranti

    På Voltnation.se bryr vi oss om din ekonomiska komfort. Det är därför vi garanterar en smidig återbetalning i händelse av ett klagomål. Jag är ansvarig för att hålla dina pengar säkra, vilket ger dig försäkran om att dina transaktioner med oss alltid är säkra och transparenta.

  •  Fri frakt (£200)

    Vi erbjuder dig fri frakt på beställningar på 200 £ eller mer. Vi gör det enkelt för dig att få tillgång till högkvalitativa produkter genom att eliminera ytterligare fraktkostnader. Nu kan du njuta av din shopping utan att oroa dig för extra kostnader.

  •  Snabb frakt (24h)

    För oss är tiden avgörande, vilket är anledningen till att din beställning lämnar våra lager inom högst 24 timmar efter att du har lagt din beställning. Vi garanterar snabb och effektiv leverans så att du kan njuta av ditt köp så snart som möjligt.

Klagomål och returer

Om en produkt som köpts från vår butik visar sig inte vara i enlighet med avtalet kan du lämna in ett klagomål. Som en del av ett klagomål kan du begära att produkten repareras eller byts ut.

Ett klagomål kan göras skriftligen genom att skicka det med rekommenderat brev eller budtjänst till vår adress

Voltnation Sp. z o.o.
ul. Laurowa 8A
62-020 Jasin


via e-post till info@voltnation.se.

Vi rekommenderar att reklamationen innehåller en beskrivning av den defekt som reklamationen avser, datum och omständigheter då den uppstod, förväntad lösning (t.ex. reparation av produkten, utbyte av produkten) och kontaktuppgifter som gör det möjligt för oss att svara - det är inte nödvändigt att lämna denna information, men det gör det lättare för oss att känna igen din reklamation.

För att vi ska kunna behandla ditt klagomål kan det vara nödvändigt att du skickar produkten till oss för att vi ska kunna verifiera den eller uppfylla dina önskemål. Vi rekommenderar att du kontaktar oss innan du skickar produkten till oss. Vi kommer att stå för fraktkostnaderna.

Vi kommer att besvara ditt klagomål så snart som möjligt, men senast inom 14 dagar från mottagandet av klagomålet.

De ändringar som anges i denna klausul gäller om du köper produkter eller använder tjänster som handlare eller prosument.

Vårt ansvar för produktens överensstämmelse med avtalet i enlighet med lagen och ansvaret för garanti i enlighet med civillagen är uteslutet. Du har ingen ångerrätt enligt §§ 27 - 38 i lagen.

Vårt ansvar är begränsat till det betalda priset, varvid vi inte är ansvariga för utebliven vinst.

pixel